Työt alkoivat ahdistaa kaupungissa, joten olen viettänyt pitkän pääsiäisen maalla. Työt mukana toki, mutta hyvän tilaisuuden etähommiin antoi se, että veli on reissussa ja pääsin talovahdiksi hänelle. Sisko viipyi pari päivää hänkin, onneksi – ilman siskoa olisi ollut vähän orpoakin.

Aamukahvit Sikovuorella

Aamukahvit Sikovuorella

WP_20140419_004

Ei puutetta naavasta

Olen käynyt metsäretkellä läheisellä ”vuorella”, siivonnut, laittanut ruokaa ja nauttinut keväästä kotikonnuilla. Kyllä on taas vähän helpompi hengittää, eikä huominen paluu kaupunkiin ahdista niin paljon kuin ennalta ajattelin. Ei ahdista kovin paljon edes se, että työt on vähän rästissä. Ihan kuin olisin vähän rentoutunut..? Iso osa pyhistä on kulunut myös juhlasuunnitelmia tehdessä. Miten kivaa onkaan päästä juhlimaan mahdollisimman kauniina vuodenaikana, alkukesästä.

WP_20140420_005

Pellot kotipihan ympärillä

WP_20140420_003

Entinen vasikkaha kevätauringossa

Olen tehnyt väikkäritöitä, tosin vähemmän kuin suunnittelin. Mutta hyvältä se näyttää jo. Tänään kirjoitin kirjan alkuun tulevat kiitokset. Siitä tuli pitkä teksti, sillä monet ovat auttaneet minua matkallani, monille olen kiitollisuudenvelassa. Minua on siunattu laajalla joukolla ystäviä.

Näinä päivinä olen taas miettinyt maallemuuttoani. Haave on nyt taloudellisista syistä jäissä, mutta ei nuku tai unohdu. Ei ehkä tänä vuonna, mutta lähivuosina kuitenkin sen vielä toteutan.

WP_20140420_011

Kevään merkkejä

