Hmmm… WordPress on uusinut kojelaudan ja hiukan on kyllä totuttelemista uuteen systeemiin. Täytyy tutustua tähän paremmin, kunhan pääsen oman koneen äärelle, nyt yritän saada edes yhden postauksen aikaan.

Tätä kirjoittaessani aurinko paistaa ikkunasta sisään melkein jopa kiusallisesti suoraan silmiin. Ihanaa, että sää on noin kaunis, sillä jo tuota vesiräntäsadetta on riittänytkin. Tänään olen lukenut/kuunnellut radiota/torkkunut aamupäivän, ja kohta lähden käymään Didrichsenin taidemuseossa. Haluan nähdä siellä nyt olevan Rafael Wardin näyttelyn, josta olen kuullut paljon. Odotukset ovat korkealla, sillä Wardin värimaailma on jotenkin hurjan energistä ja positiivista, sopivaa tähän vuodenaikaan. Saa nähdä, onko ennakkokäsitykseni aivan väärä, mutta jokatap on ihanaa mennä museoon, sillä viime kerrassa on ihan liian kauan. Itsenäisyyspäivä on sitäpaitsi täydellisen sopiva kulttuurikunnon kasvattamiseen, kun kulutushysteriaa hillitsevät kiinni olevat kaupat.

Illalla ohjelmassa onkin sitten itsenäisyyspäivän vastaanoton seuraamista erään ystävän luona pienellä porukalla. Eilisillan ja tämän aamun jälkeen minulla on melkein syntisen rentoutunut olo, jonka epäilen vain vahvistuvan huomista kotimatkaa kohti. Noh, onneksi maanantaina arki jysähtää päälle taas täydellä voimalla, hehee.

Nyt kuitenkin on perhosenkeveä olo, joten on aika ottaa vastaan Sivukujan ojentama blogipalkinto.

you-inspire-me

Olen otettu ja kiitollinen erityisesti saatesanoista: pidän aiheiden moninaisuudesta huolimatta blogiani ennen kaikkea kirjablogina, joten olen iloinen jos kirjaseikkailuistani on iloa lukijoille. Sivukujan sanoissa mieltä lämmittää myös se, että tohtorikouluttavan elämän vuoristoradasta kirjoittaminen on ainakin joillekin lukijoille ilon aihe, sillä kirjojen lisäksi v-kirjaprosessista ja sen kanssa elämisestä avautuminen ovat minulle tärkeitä syitä pitää blogia.

Luistan taas palkinnon eteenpäinlähettämisen velvoitteesta, sillä inspiraatioaiheista palkintoa voisin jakaa usealle kymmenelle blogille. Ole hyvä, voit siis minun puolestani poimia inspiraatioperhosen tästä omaan blogiisi!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

